piątek, 30 maja 2014

Wstęp

Hej, witam na moim nowym blogu, gdzie będzie publikowane opowiadanie pod tytułem "Diabelska Dusza".
Cała historia i postacie zostały wymyślone i należą tylko i wyłącznie do części mojej wyobraźni. Zapewne widząc nagłówek zastanawiacie się - co się stało tej biednej dziewczynie, no i oczywiście, żeby poznać odpowiedź na to pytanie musicie zapoznać się z tą historią. A konkretniej z samym prologiem, który pokaże się tutaj dokładnie za tydzień. Postaram się, by każdy rozdział pojawiał się co tydzień lub ewentualnie co dwa tygodnie. Historię piszę do przodu, więc myślę, że nie będzie z tym problemów. Poniżej znajduje się promo bloga, nie mylcie ze zwiastunem. Promo jest jak krótki spot reklamowy, a zwiastun może się jeszcze kiedyś pokaże :)

PROMO DIABELSKIEJ DUSZY
 
(Wszystkie informacje dotyczące tytułu piosenki, programu, 
w którym zrobiłam tą krótką zapowiedź znajdziecie w opisie pod filmikiem. 
Wystarczy otworzyć promo w nowym oknie, bezpośrednio na youtube.)
 
Arleen miała tylko piętnaście lat, gdy przydarzyło się jej coś strasznego i mimo tego, że później starała się pozbierać i uciekała od starego życia - nic nie było takie jak dawniej. Kto ją tak zranił? Dlaczego ktoś pomógł jej uciec z piekła? Co naprawdę stało się z jej bratem i kim w rzeczywistości jest Justin, chłopak, który jest jedyną osobą, która może pomóc jej rozwiązać wszystkie problemy? Dlaczego to ona została wplątana w intrygę, o której nie miała pojęcia? I czy może ufać komuś, kto ma diabelską duszę?
 
Opowiadanie zawiera brutalne sceny oraz wulgaryzmy.
 
* * *
 
Zainteresowane osoby, które chcą chociażby zapoznać się z prologiem mogą zostawić swoje usery pod tym postem. Niestety, to nie będzie kolejna ckliwa historia, w której główna bohaterka jest na tyle głupia, by wybaczać ludziom, którzy ja krzywdzą (psychicznie czy fizycznie). Myślę, że ją pokochacie :')
 
 * * *
 
 Jakbyście mogli polecać tego bloga, wysyłać adres do osób, które znacie - 
byłabym bardzo, ale to bardzo wdzięczna.
 
* * *
A! Jeśli przeszkadza wam "twarz" głównej bohaterki - wyobraźcie sobie na jej miejsce Miley, Lily, Selenę, Demi, siebie, kogokolwiek to samo dotyczy Justina - wyobraźcie sobie swojego crusha, Harry'ego, Nialla, Ashtona, kogokolwiek. Ale proszę nie zniechęcajcie się taką głupotą. Pozdrawiaaam!

14 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne czekam ze z niecierpliwieniem LoliszkaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na prolog :) powodzenia
    Jestem ciekawa na pewno nie raz tu jeszcze wejde x i sorry ale zajebiste promo juz zaczynam fangirlingować ( tt @hazzmysmile ) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na prolog :) powodzenia
    Jestem ciekawa na pewno nie raz tu jeszcze wejde x i sorry ale zajebiste promo juz zaczynam fangirlingować ( tt @hazzmysmile ) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super się zaczyna :) będę czytać, a Kaya jako główna bohaterka to świetny wybór, nie rozumiem czemu ludzie się czepiają jej wyglądu - jest śliczna i pasuje do tego ff
    weny życzę! ♥ + mam pytanie: robisz zwiastuny na zamówienie? Przeglądam Twoje konto i każdy Twój filmik jest nieziemski *.*
    pozdrawiam i czekam na prolog xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię ale teraz mam kilka zamówień, więc gdybyś chciała musiałabyś poczekać :)

      Usuń
    2. o to dobrze :) zostawiam na siebie namiar na tt (@grandexlly), więc jak będziesz miała luźniej to mogłabyś mi napisać?
      z góry dziękuję bardzo i zabieram się już za czytanie prologu xx

      Usuń
  6. Czekam na prolog :) powodzenia
    Jestem ciekawa na pewno nie raz tu jeszcze wejde x i sorry ale zajebiste promo juz zaczynam fangirlingować ( tt @hazzmysmile ) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne promo i wygląd bloga.
    Czekam na prolog :) x

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie sie zapowiada ;)
    Mogłabyś mnie informować @Crazy_Wiki94

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej zniecheca mhie to, ze odstawilas Pure, dla tego

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie sie zapowiada, będę czytać :)
    mam prośbę, mogłabyś mnie informować na tt? @luvxmyxidols
    dziękuje skarbie xx

    OdpowiedzUsuń
  11. ZAPOWIADA SIĘ ŚWIETNIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm. Kocham trzymające w napięciu opisy *.*
    Zapowiada sie ciekawie, na pewno będę czytać. :)

    OdpowiedzUsuń